Известие

Collapse
No announcement yet.

Да се похваля: Вече съм "горд" собственик на Алфа 33 1.7 16В QV

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Отваряй капаците на ремъците и гледай зъби, белези, ролки....,
    Щом е навявало под капака може лед да е сковал някъде нещо покрай ангренажите и после свежия акумулатор да я е напънал и подредил
    1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
    и делта

    Comment


    • При всичким положения не я пъни повече. Сваляй капаците и гледай!
      Може и антифриза да ти е калпав и да е замръзнал.
      Изобщо повече не я пробвай на стартер!
      Last edited by mordohy; d.m.y г., 22:16.
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • На мен това ми се случи веднъж. Три зъба на единя смукателен вал. Само я зацепих и си запали. Беше се напълнила със сняг в една виелица.

        Comment


        • аз съм 100% вече сигурен че е прескочила само дано не е набила нещо че......
          Alfa 145 1.4 t.s

          Comment


          • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
            За това с различните глави и градуси на леглото на клапана мнооооого си се объркал по отношение на леките автомобили. А лифтовете наистина са по-малки, но когато правиш силен турбо мотор, не ти пречат атмосферните валове. Ти с какви мислиш валове кара drigata? С по-малки лифтове? ДА-ДА. Даже с валове от 33, които са по-силни от тези в 145/6
            Така е!
            Борко е прав,дори карам на заводското зацепване на валовете.
            145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

            Comment


            • Направихме ремонта-равносметката 3 клапана вън,сега ако някой може да ми сподели как стои тъпото делко има ли някакъв белег и накъде трябва да сочи ще съм много благодарен,защото аха да запали и.......ко не става работата
              Last edited by Perdaha; d.m.y г., 17:04.
              Alfa 145 1.4 t.s

              Comment


              • Ще ти кажа на моята как го правя, защото не знам как е при теб точно.
                Слагам мотора на ГМТ.

                После свалям капачката на дистрибутора и гледам къде сочи палеца.
                Там слагам предния цилиндър на дясната глава, после задния на дясната, следва предният на лявата глава и задният на лявата глава.
                Оставях делкото хлабаво и караш някой да завърти на стартер.
                Ако не запали веднага, както върти на стартер го врътваш леко наляво, а после надясно, до като уцелиш къде е. Почне ли да забива стартера, значи е много предварението.
                При тебе май делкото не се върти, защото имаш импулсен датчик на маховика и то е само за разпределяне на токовете.
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • да с датчик съм но до колкото знам има определена позиция в която да стои а аз не знам каква е !
                  Alfa 145 1.4 t.s

                  Comment


                  • Реда на работа на боксера е 1-3-2-4. Капачката трябва да има една единствена позиция спрямо делкото, а палеца отдолу под нея да сочи кабела на 1-ви или 2-ри цил...1-ви или 2-ри, защото на белези и двата са в ГМТ, но единия е току що сгъстил, а другия е току що изхвърлил изгорели газове и почва да смуче смес. Искра трябва да получи сгъстилия, но кой от двата е да кажат колегите с боксер под ръка, че ме мързи да гледам .пдф-и.
                    1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                    и делта

                    Comment


                    • Оправих я аз тая работа-неволята учи,но сега като сме слагали скоростната явно не сме наместили нещо както трябва-закачих цилиндъра на съединитела ама съединител -не ще се цепи явно да се види кое не е както трябва сложено....
                      Alfa 145 1.4 t.s

                      Comment


                      • Да не е обърната вилката бутаща лагера?
                        1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                        и делта

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от mitaka_cs Покажи съобщение
                          Да не е обърната вилката бутаща лагера?
                          Ами какво друго, Митак?
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Perdaha Покажи съобщение
                            да с датчик съм но до колкото знам има определена позиция в която да стои а аз не знам каква е !
                            Ами на един от предните цилиндри!
                            Другите ще ги наредиш.
                            Както ти казах
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • Браво Тоше подкарал си кочинката сега значи е мой ред до месец почвам процедурата със смяната на двигателя и пригаждане на инсталацията от 1.3 карбуратор към 1.7 инжекция
                              Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

                              Comment

                              Working...
                              X